27 Şubat 2012 Pazartesi


 Merhaba arkadaşlar bugün nasılsınız? İsteseniz kaldığımız yerden devam edelim, Dün sohbetimizi vicdana bağlamıştık değimli?

        Anne ve babanın en büyük hayali nedir? Tabi ki de evlatlarının mürüvetini görmek, torunlarını sevmek değimli? Evet hayalin en güzeli bu ama çocuklarını evlendirdikten sonra yapılan yanlışlar en başta ailelerden kaynaklanıyor.

          Önceden gençler evlendiğinde aileleri; kız babasının evinden çıkarken annesi babası şöyle dermiş “bak kızım artık senin evin orası ve orda yaşlanacak ve orda öleceksin” bu ne demek arkadaşlar belki şimdiki gençlere yanlış gelebilir ama ben doğrusunun bu olduğuna inanıyorum… Şimdiki nesil evlenirken  gittiği evi benimsemiyor kendini orda misafir olarak görüyor birde ailelerin “aman kızım ezdirme kendini çık gel biz senin arkandayız” demesi ipleri koparıyor. Tamam ben bu söze katılmıyor değilim katılıyorum ama kısmen… Mesela benimde iki tane kız kardeşim var ve ikisini de kendi ellerimle gelin ettim ve kapıdan çıkarken dediğim laf şuydu “bak bacım biz senin sonuna kadar arkandayız haberin olsun ama şu şartlarda : kocan alkol alıp eve geç gelir mi? Seni her gece döver mi? Başka kadınlara gider mi?” O zaman çık gel ben sana ölene kadar bakarım. Demek istediğim önceden evlenenler yuva kurmaya çalışırmış şimdiki nesilde nasıl ayrılırım derdinde…



YARIN GÖRÜŞMEK ÜZERE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder